Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský plán pro zavedení nového produktu
Pejčevová, Barbora ; Rotrekl, David (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje podnikatelskému plánu pro zavedení nového produktu na trh, který je vytvořen na základě strategických analýz současného stavu vybrané společnosti. V teoretické části je definován význam podnikatelského plánu a stanovena jeho struktura. Jsou zde popsány jednotlivé strategické analýzy vnějšího i vnitřního okolí podniku. V analytické části jsou aplikovány strategické analýzy zkoumající současný stav vybraného podniku. Návrhová část zobrazuje samotný podnikatelský plán pro zavedení nového produktu na trh.
Podnikatelský plán pro zavedení nového produktu
Pejčevová, Barbora ; Rotrekl, David (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje podnikatelskému plánu pro zavedení nového produktu na trh, který je vytvořen na základě strategických analýz současného stavu vybrané společnosti. V teoretické části je definován význam podnikatelského plánu a stanovena jeho struktura. Jsou zde popsány jednotlivé strategické analýzy vnějšího i vnitřního okolí podniku. V analytické části jsou aplikovány strategické analýzy zkoumající současný stav vybraného podniku. Návrhová část zobrazuje samotný podnikatelský plán pro zavedení nového produktu na trh.
Marketingová analýza uvedení nového produktu na trh
Lai Duc, Viet ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Trinh, Thuy Duong (oponent)
Práce s zabývá marketingovou analýzou uvedení specifického produktu na český trh. Cílem práce je analýza marketingového prostředí a procesu segmentace trhu, targetingu a positioningu. Bakalářská práce by měla posloužit jako podklad pro vytváření marketingovou strategii pro zavádění podobných produktů na trh. Práce je koncipována do dvou částí, teoretické a praktické. Vteoretické části jsou uvedeny a vymezeny základní marketingové pojmy, z čeho se bude vycházet v praktické části. Vpraktické části jsou aplikovány jednotlivé pojmy, dále zahrnuje praktická část situační analýzu a proces STP, které jsou zpracovány metodikou expertních rozhovorů a dotazníkovým šetřením.
Komparace procesu zavádění nových výrobků firmy L´Oréal a Henkel na zahraniční trhy
Vůjtěchová, Petra ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šimánková, Radka (oponent)
Diplomová práce popisuje, analyzuje a porovnává proces uvádění na trh produktů společnostmi Henkel ČR, spol. s.r.o. a L'Oréal Česká republika. V teoretické části je uveden životní cyklus výrobku, marketingový mix a marketingový výzkum. V praktické části jsou vyobrazeny rozdíly v nástrojích a postupech používaných oběma společnostmi při uvádění řad vlasových barev Syoss Oleo Intense a Garnier Olia. Závěrem práce je vyhodnocení úspěšnosti uvedení obou konkrétních řad na základě tržních dat a vlastního spotřebitelského průzkumu a následné doporučení ze závěrů vyplývající.
Uvedení nového výrobku na trh
Pospíšilová, Karolína ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Torová, Kateřina (oponent)
Práce se zabývá uvedením nového výrobku na trh. Jedná se o mražený výrobek, zmrzlinu, která byla uvedena pod značkou Míša. V teoretické části shrnuje výklad pojmů a významných okruhů, které spadají do kompetence této práce. Jedná se o řízení značky, marketingové plánování a marketingový mix. V praktické části je proveden kvalitativní výzkum, který je uskutečněn na vzorku 12 respondentů. Cílem práce je analýza motivace, potřeb, zvyklostí a přání kupujících při nákupu zmrzliny a zhodnocení významu tradiční značky pro tvorbu kupního rozhodnutí prostřednictvím individuálních hloubkových rozhovorů.
Uvedení nového výrobku značky Oreo na trh
Matěnová, Zuzana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Značka Oreo, která je zastřešená společností Kraft Foods, má v zahraničí, především ve Spojených Státech, dlouholetou tradici, velkou hodnotu a silné postavení na trhu. V roce 2011 byla tato značka sušenek uvedena i na trh v České republice s cílem získat si své spotřebitele. Cílem mé diplomové práce je zjistit motivace, potřeby, přání a zvyklosti spotřebitelů sušenek značky Oreo ve vztahu k jejich nákupu po uvedení tohoto produktu na trh v České republice s odstupem několika měsíců. V teoretické části se věnuji řízení značky, marketingovému plánování, marketingovému mixu a použitým marketingovým výzkumům. V praktické části představuji tento produkt, jeho positioning a marketingový mix. Dále ověřuji znalost sušenek Oreo v České republice, vnímání této novinky spotřebiteli, názory na komunikaci výrobku a postoj spotřebitelů k jeho nákupu.
Marketingová strategie uvedení nového produktu na trh na příkladu robotické sekačky Honda
Brož, Ondřej ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza marketingové strategie uvedení nového produktu na trh. Skrze analýzu relevantní literatury a studií je z marketingového pohledu zpracována strategie uvedení produktu na již existující trh. Marketingový mix, difuze inovací a pozdní vstup na trh s dominujícím hráčem jsou centrální pilíře této analýzy a teoretické části. Tato teorie je později aplikována na specifický případ uvedení nové robotické sekačky od společnosti Honda na evropský trh. Honda je tradiční japonský výrobce automobilů, motorek, motorů a zahradních strojů a je také detailně popsána v této práci. Aby bylo dosaženo kompletního obrazu situace na trhu, byla také provedena makroekonomická analýza a analýza konkurence společně s možnými výhledy budoucího vývoje na trhu.
Uvedení nového výrobku na trh
Hrdličková, Barbora ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Titlbachová, Klára (oponent)
Pod značkou BeBe Brumík, která je ve své kategorii na trhu silná a rostoucí značka, je v roce 2011 je na trh uváděna novinka BeBe Brumík Snídaně zaměřená svým positioningem na novou příležitost. Cílem mé práce je ověřit nastavení a vnímání positioningu novinky BeBe Brumík Snídaně po několika měsících po uvedení na trh a dát doporučení pro podporu a utváření positioningu pro tento produkt do budoucna. V teoretické části se věnuji strategickému a taktickému řízení značky a použitým marketingovým výzkumům. V praktické části se věnuji kontextu v jakém je novinka uváděna, tedy kategorii, spotřebiteli a značce. Představuji novinku, její positioning a marketingový mix. A vlastním kvalitativním výzkumem ověřuji vnímání positioningu a nastavení marketingového mixu, z čehož i vyplývají má doporučení pro další marketingovou podporu v roce 2012.
Strategie značky Perwoll na českém trhu
Nemeškalová, Markéta ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Sato, Alexej (oponent)
Práce se zabývá budováním a strategií značky Perwoll na českém trhu. V první - teoretické části - se zabývá jednotlivým částem procesu uvádění výrobku. Nejde jen o poznání potřeb spotřebitelů pomocí marketingových výzkumů, ale též analýzu chování spotřebitele, spotřebitelských nákupů a konečně segmentace trhu a hledání cílové skupiny. Dále se zaměřuje na výrobek a techniky podpory prodeje. Praktická část se opírá o značku pracího prostředku Perwoll. První část se věnuje popisu a vnímání značky, prostřední část uvedení Perwollu White a závěrečná část potenciálu a doporučením.
Uvedení výrobku na trh, vyhodnocení jeho úspěšnosti
Skácelová, Martina ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Předmětem této diplomové práce je uvedení nového výrobku na český trh firmou Pfanner, spol. s r.o. Hlavním cílem je zanalyzovat úspěšnost zavedení Kouzelného brčka na trh pomocí dotazníkového šetření, číselných charakteristik firmy a daných cílů společnosti. Byly zjišťovány postoje, nákupní zvyklosti spotřebitelů a vyhodnocen marketingový mix produktu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.